- CAPITOLE POLITICA DE CONFIDENTIALITATE
- 1. Cine este responsabil de prelucrarea datelor dvs.?
- 2. CE DATE PRELUCRĂM?
- 3. DE CE VĂ PRELUCRĂM DATELE CU CARACTER PERSONAL
- 4. CUI DEZVĂLUIM DATELE?
- 5. CÂT TIMP PĂSTRĂM DATELE?
- 6. CE DREPTURI AVEȚI ÎN CALITATE DE PERSOANĂ VIZATĂ?
Politica de confidentialitate
Actualizat la 14.07.2018
Această politică de confidențialitate („Politica”) descrie ce tipuri de date cu caracter personal sunt prelucrate, cum sunt acestea utilizate, care sunt opțiunile dvs. în legătură cu aceste prelucrări, precum și modul în care Societatea va respecta drepturile pe care le aveți în calitate de persoană vizată, conform legislației privind protecția datelor cu caracter personal, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 („GDPR”).
În cuprinsul prezentei Politici de confidențialitate, termenii date cu caracter personal, operator, prelucrare, temei al prelucrării, scop al prelucrării, persoane vizate vor avea înțelesul conferit de GDPR.
ÎNAINTE DE A UTILIZA WEBSITE-UL Patronos, VĂ RECOMANDĂM SĂ CITIȚI CU ATENȚIE ACEASTĂ POLITICĂ PENTRU A INȚELEGE CUM VĂ SUNT PRELUCRATE DATELE CU CARACTER PERSONAL.
1 CINE ESTE RESPONSABIL DE PRELUCRAREA DATELOR DVS.?
SC Millenium Pro Design SRL, Str. Sulfinei nr.3, Otopeni, Jud. Ilfov, este operatorul datelor cu caracter personal, conform legislației privind protecția datelor cu caracter personal, inclusiv GDPR, în ceea ce privește datele cu caracter personal ale Utilizatorilor.
Pentru activitatea de prelucrare a datelor cu caracter personal Societatea și-a desemnat un responsabil cu protecția datelor (DPO) care poate fi contactat folosind următoarele date de contact:
Catalin Iliescu Adres: Str. Sulfinei nr.3, Otopeni, Jud. Ilfov Email: protectiadatelor@bestvalue.ro
2 CE DATE PRELUCRĂM?
Prelucrăm următoarele categorii de date cu caracter personal:
Atunci când vă creați un cont de Membru, este necesar să ne furnizați următoarele date:
- nume
- prenume
- adresă de e-mail
- număr de telefon mobil
În momentul achiziționării unui produs în calitate de Client, pentru emiterea facturii, prelucrăm următoarele categorii de date:
- adresă de livrare
- adresă de facturare (în măsura în care nu sunt identice)
- adresă de e-mail
- Cod Numeric Personal (”CNP”) (opțional)
- număr de telefon
Prelucrăm CNP-ul conform legislației fiscale, doar în cazul în care nu ne furnizați o adresă corectă.
De asemenea, colectăm și prelucrăm datele rezultate din comenzile lansate și tranzacțiile efectuate în relația cu noi.
Puteți, de asemenea, să ne furnizați date suplimentare cu caracter personal atunci când ne contactați prin diverse mijloace (e.g., solicitări transmise prin e-mail, prin interfața Website-ului Patronos sau telefonic).
Înregistrăm în jurnal informații cu privire la modul în care utilizați Website-ul Patronos, cum ar fi când accesați Contul sau achiziționați produse de pe platforma Patronos, inclusiv modul in care utilizați Website-ul Patronos în calitate de Utilizator.
În plus faţă de informațiile personale, sistemele noastre colectează în mod automat o serie de informații anonime care ne ajută să înțelegem mai bine cum este folosit Website-ul Patronos și cum putem să ne îmbunătățim Serviciile. Aceste date includ adresa de IP a computerului cu care accesați Website-ul, sistemul de operare folosit, software-ul de navigare folosit şi timpul petrecut în Website.
De asemenea, utilizăm module cookie și tehnologii similare pentru a vă recunoaște pe dvs. și dispozitivele dvs. De asemenea, permitem altor persoane să utilizeze module cookie. Modul în care utilizăm aceste tehnologii sunt descrise în Politica privind Cookies.
3 DE CE VĂ PRELUCRĂM DATELE CU CARACTER PERSONAL?
Prelucrăm următoarele categorii de date cu caracter personal:
Crearea Contului și utilizarea Serviciilor de către Membri
Prelucrăm datele în contextul creării Contului de Membru pentru Website-ul Patronos.
De asemenea, prelucrăm datele dvs. în contextul comenzilor lansate prin intermediul Website-ului Patronos. În acest sens, precizăm că, având în vedere specificul activității desfășurate de Societate, furnizarea unor date personale relevante este necesară pentru a putea achiziționa produsele și serviciile comercializate prin Platforma Patronos.
Refuzul de a furniza datele esențiale sau furnizarea unor date incorecte va atrage imposibilitatea onorării comenzilor lansate și a solicitării de achiziționare de produse sau servicii.
Gestiunea relațiilor cu Utilizatorii Platformei PATRONOS (inclusiv Membrii / Clienții) și servicii suport
Prelucrăm o serie de date cu caracter personal pentru a gestiona relațiile cu Utilizatorii Website-ului Patronos (inclusiv Membrii / Clienții) în legătură diverse aspecte legate de Serviciile furnizate de Societate.
De asemenea, ca parte a serviciilor de suport și gestiune a relațiilor cu Utilizatorii Website-ului Patronos, putem fi contactați sau putem contacta Utilizatorii prin telefon.
Toate convorbirile telefonice pe care le purtăm cu Utilizatorii ori alte persoane care ne apelează sunt înregistrate. Persoanele care nu doresc să fie înregistrate ne pot contacta folosind alte mijloace de comunicare disponibile în Website-ul Patronos.
Înregistrarea convorbirilor ne ajută să gestionăm activitatea noastră internă în departamentul relevant și constituie totodată un mijloc de probă esențial pentru dovedirea aspectelor discutate Utilizatorul / persoana care ne contactează telefonic.
De asemenea, aceste înregistrări pot fi folosite pentru a verifica modul în care au fost soluționate cererile, sau ca mijloace de probă în cazul unor eventuale litigii / dispute legate de modul de gestiune a activității noastre în relația cu Utilizatorii noștri.
Transmiterea de comunicări comerciale, invitații de a participa la concursuri, chestionare sau sondaje
Dorim să vă transmitem comunicări comerciale (cum ar fi anunțuri despre Campanii și alte loterii promoționale, oferte, noutăți în materia produselor disponibile etc.), să vă lansăm invitații de a participa la sondaje, sau de a răspunde la chestionare, precum și pentru a vă comunica alte informații similare care considerăm că pot fi de interes pentru dvs., inclusiv, dacă sunteți de acord, pentru a vă transmite materiale promoționale / comunicări de marketing privind produsele / serviciile partenerilor Societății.
Aceste comunicări vor fi transmise dacă avem consimțământului dvs.
Vă puteți oricând dezabona de la aceste comunicări prin apăsarea comenzii ”Dezabonare” din orice comunicare pe e-mail sau:
- apelând numărul de telefon +4 031 780 14 04;
- utilizarea opțiunilor disponibile in Contul de Utilizator, pentru modificarea acceptului sau primirii de newsletter si / sau alerte și/sau comunicări comerciale;
- contactarea Societății, utilizând instrumentele de contact disponibile în Website-ul Patronos.
Dacă vă retrageți consimțământul pentru comunicările comerciale nu vă vom mai putea transmite ofertele noastre sau nu veți putea participa la sondajele și chestionarele noastre.
Participarea la loteriile promoționale organizate de noi
Puteți participa la concursurile și loteriile cu premii organizate de noi împreună cu partenerii noștri. Vă vom înscrie în concursuri / promoții dacă vă înscrieți în mod voluntar sau, altfel, dacă avem acordul dvs.
Dacă vă retrageți consimțământul nu veți mai fi eligibil să participați în concursurile / loteriile noastre.
Analiza interacțiunii dvs. cu Societatea în vederea furnizării unor oferte personalizate și optimizării activității noastre
Putem realiza diverse raportări, analize și studii statistice cu privire la campaniile de marketing organizate și succesul acestora, sau cu privire la activitatea de vânzări a Societății.
În anumite situații, putem utiliza informațiile colectate de la dvs. în combinație cu datele pe care le obținem de la echipele noastre de vânzări și/sau de marketing cu privire la interacțiunea dvs. cu Societatea, pe care să le folosim în contextul comunicărilor noastre de marketing. Dorim să eficientizăm activitatea noastră de marketing, oferind clienților noștri produse / servicii relevante și personalizate.
Putem realiza diverse raportări, analize și studii statistice cu privire la campaniile de marketing organizate și succesul acestora, activitatea de vânzări / prelucrare.
Dacă sunteți de acord, putem efectua analize avansate cu privire la interesele și preferințele dvs. rezultând din informațiile pe care le deținem despre dvs. din interacțiunea cu noi, precum și prin combinarea datelor obținute de la terți (e.g. prin intermediul tehnologiilor de analiză a navigării web) pentru a vă transmite comunicări comerciale adaptate nevoilor și preferințelor dvs.
Ca parte a mecanismului de profilare avansată efectuată de Societate, putem folosi serviciul de marketing personalizat pe liste de audiențe furnizat de Facebook. Astfel, putem utiliza adresa ta de e-mail și numărul de telefon mobil pentru crearea de liste de clienți codificate („datele hash”), iar apoi vom folosi datele codificate din această listă pentru a corela datele Utilizatorilor (și a altor clienţi dintr-un grup de interes) cu datele persoanelor de pe Facebook, pentru a transmite, pe acest canal, către contul de Facebook al Utilizatorului, oferte personalizate.
Daca vă retrageți consimțământul pentru efectuarea analizelor avansate, sau vă opuneți efectuării acestor tipuri de profilări nu veți mai primi oferte personalizate, respectiv ofertele primite ar putea să fie mai puțin relevante pentru dvs.
Analize și statistici privind funcționarea Site-ului, cookies și tehnologii similare
Putem folosi datele cu caracter personal pe care le furnizează Utilizatorii pentru scopul efectuării unor analize și statistici privind funcționarea Website-ului Patronos și preferințele Utilizatorilor. Analizele și statisticile pe care le facem ne ajută să înțelegem mai bine cum am putea să îmbunătățim funcționalitățile Website-ului Patronos și/sau ale Serviciilor noastre.
În efectuarea analizelor și statisticilor utilizăm, de asemenea, cookies și alte tehnologii similare conform Politicii privind Cookies.
De asemenea, cookie-urile și tehnologiile similare sunt utilizate pentru a vă oferi publicitate bazată pe interes.
Formalități pentru acordarea premiilor revendicate, investigarea fraudelor, aplicarea regulilor de participare la concursuri
Dacă ați fost declarat câștigător al concursurilor noastre și ați revendicat premiul / premiile, în funcție de tipul premiului acordat, ar putea fi necesar să prelucrăm anumite date cu caracter personal (e.g. când premiile constau în anumite bunuri / servicii pentru acordarea cărora ar putea fi necesară furnizarea unor date personale).
De asemenea, putem prelucra anumite date pentru soluționarea oricăror plângeri în legătură cu organizarea și desfășurarea campaniilor și acordarea premiilor; punerea în aplicare a prevederilor regulamentelor campaniilor, inclusiv investigarea eventualelor încălcări ale prevederilor acestora.
Conectarea prin rețelele de socializare
Am implementat diverse mecanisme de interconectare cu paginile de socializare, cum ar fi Facebook si astfel să aveți posibilitatea să accesați conținutul postat pe noi pe Website-ul Patronos și / sau conturile noastre asociate pe acele rețele sociale mai facil.
Îndeplinirea unor obligații legale
Uneori, prelucrarea datelor este necesară pentru a ne îndeplini obligațiile legale ce ne revin, cum ar fi:
- operațiunile ce țin de facturarea produselor achiziționate;
- plata impozitelor și a contribuțiilor relevante, raportarea către autoritățile fiscale relevante și ținerea unor evidențe contabile;
- publicarea numelui câștigătorilor și a premiilor acordate în cadrul concursurilor cu premii organizate;
- arhivarea datelor conform legislației aplicabile.
Apărarea drepturilor și intereselor Societății în proceduri judiciare, administrative sau similare
Societatea poate de a asemenea, prelucra datele dvs. personale pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în justiție în cadrul unei proceduri în fața unei instanțe, a unei proceduri administrative sau a altor proceduri oficiale în care este implicată Societatea.
4 CUI DEZVĂLUIM DATELE?
Putem dezvălui datele personale către:
- partenerii Societății, cum ar fi, partenerii implicații în organizarea campaniilor / concursurilor noastre și acordarea premiilor, notarilor publici / avocaților desemnați să acorde asistență pentru organizarea și desfășurarea concursurilor cu premii;
- furnizori ai serviciilor aferente activităților de marketing – agenții de marketing, societăți de furnizare a serviciilor de e-mail marketing;
- furnizori de servicii de curierat, telefonie mobilă;
- furnizori de servicii de plată pentru procesarea plăților efectuate de Clienți;
- furnizorii de servicii de dezvoltare și mentenanță a paginilor web; furnizorii de servici de webhosting și centre de date;
- furnizorii platformelor de comunicare prin e-mail / cloud pe care le folosește societatea;
- autorități publice sau alte categorii de destinatari, dacă dezvăluirea are la bază un temei juridic adecvat (cum ar fi o obligație legală, consimțământul sau interesul legitim);
- terților furnizori de cookies și tehnologii similare conform celor descrise în Politica privind Cookies.
De regulă, atunci când dezvăluim datele către terți destinatari transferăm datele în state aparținând Spațiului Economic European sau în state cărora li s-a recunoscut un nivel adecvat de protecție printr-o decizie a Comisiei Uniunii Europene.
Totuși, unii dintre partenerii noștri (e.g. furnizori de platforme de chat, e-mail, tehnologii cookies, cum ar fi Zendesk, Facebook, Google etc.) au servere situate în state terțe și prin urmare datele dvs. pot fi transferate în astfel de state terțe unde sunt localizate serverele respective.
În aceste situații ne vom asigura că transferul se va realiza în baza unor garanții adecvate (cum ar fi, prin utilizarea de Clauze Contractuale Standard adoptate de autoritatea competentă, proceduri de certificare cum ar fi Privacy Shield pentru entitățile din SUA), sau în orice altă situație cu respectarea legislației relevante.
5 CÂT TIMP PĂSTRĂM DATELE?
Păstrăm datele dvs. cu caracter personal cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retenția datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile.
În general, datele Membrilor sunt păstrate atât timp cât aceștia au un Cont activ. În cazul în care un Membru este inactiv pentru o perioadă de mai mare de 36 luni, Societatea îi va putea dezactiva Contul și șterge datele cu caracter personal aferente. Membrii pot solicita oricând dezactivarea Contului și ștergerea datelor personale. Anumite date personale ale Membrilor pot fi păstrate pe întreaga perioadă prevăzută de lege pentru activitatea de arhivare și păstrare a documentelor financiar-contabile.
Datele aferente cookie-urilor si tehnologiilor similare sunt păstrate conform termenelor specifice setate pentru respectivele tehnologii, termenul de stocare putând fi între durata sesiunii de navigare și o durată de până la 2 ani.
6 CE DREPTURI AVEȚI ÎN CALITATE DE PERSOANĂ VIZITĂ
Conform legii, vă sunt recunoscute următoarele drepturi în calitate de persoană vizată:
puteți obține de la noi confirmarea că prelucrăm datele dvs. personale, precum și informații privind specificul prelucrării;
puteți să ne solicitați să modificăm datele dvs. personale incorecte ori, după caz, completarea datelor care sunt incomplete;
puteți solicita ștergerea datelor personale atunci când: (i) acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care le-am colectat și le prelucrăm; (ii) v-ați retras consimțământul pentru prelucrarea datelor și noi nu le mai putem prelucra pe alte temeiuri legale; (iii) datele sunt prelucrate contrar legii; respectiv (iv) datele trebuie șterse conform legislației relevante;
puteți să vă retrageți oricând consimțământul cu privire la prelucrarea datelor pe bază de consimțământ. De asemenea, vă puteți opune oricând prelucrărilor pentru scop de marketing, inclusiv profilărilor efectuate în acest scop, precum și prelucrărilor bazate pe interesul legitim al Societății, din motive care țin de situația dvs. specifică;
în anumite condiții puteți solicita restricționarea prelucrării datelor dvs. personale;
în măsura în care prelucrăm datele prin mijloace automate, puteți să ne solicitați, în condițiile legii, să furnizăm datele dvs. într-o formă structurată, utilizată frecvent și care poate fi citită în mod automat. Dacă ne solicitați acest lucru, putem să transmitem datele dvs. unei alte entități, dacă este posibil din punct de vedere tehnic.
aveți dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere a prelucrării datelor în cazul în care considerați că v-au fost încălcate drepturile:
Autoritatea Națională pentru Supravegherea Datelor cu Caracter Personal din România
B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30 Sector 1, cod poștal 010336 București, România
PENTRU EXERCITAREA DREPTURILOR MENTIONATE MAI SUS, NE PUTETI CONTACTA UTILIZAND DATELE DE CONTACT MENTIONATE LA SECTIUNEA
1: protectiadatelor@bestvalue.ro.
De asemenea, Societatea poate fi contactată utilizând datele și mecanismele de contact disponibile în Website. Membrii, pot de asemenea, să își exercite anumite drepturi (drept de editare, rectificare, opoziție la comunicări comerciale sau ștergere) direct în Website-ul Patronos prin intermediul setărilor din secțiunea CONTUL MEU.